torsdag, desember 07, 2006

Oppdatering altså??

Noen vil at jeg skal oppdatere bloggen min. Hm. Makan til mas, da! Er jo bare 53 dager siden sist jeg la inn noe?

Sånn helt kort så kan jeg jo si at alt er topp! London er som London pleier å være; mildt og godt, mye skole, mye stress, lite søvn, dårlig brødutvalg, dårlig melk, resirkulert x7 springvann, flatt hår og forsinkelser på t-banen. Har hatt besøk i høst.. av Are (hurra!),  Tonje (glede-glede lys og flagg), og mamma & Reidar Jahn (hygg, hygg). Har vært syk selvfølgelig (ja, alt er ved 
det normale der.
.. influensa og nese-vondt-i-halsen) og har hatt lange netter med frustret oppgaveskriving 
og neglebiting. 
Er blitt en racer på PR kampanjer og fokusgruppeintervjuer, og kommer alltid tre minutter for sent til forelesning (digg å alltid kunne skylde på tbanen og faktisk bli møtt med forståelse). Bussene i London er og blir et mysterium, hver gang jeg skal være vågal og ta bussen et nytt sted eller istedet for tbanen, ender det
med at jeg blir sittende på helt til endestasjonen og må ta samme buss tilbake igjen. Hm. Fatter det ikke. Nesten som om rompa mi er limt fast i setet.

Videre... hm.. Ja! Eivind påstår at de selger Norvegia i Kentish Town Convenience Store.. kult det! Norvegia er digg! Ellers så har jeg shoppa altfor lite. Men men. Kommer sterkere tilbake. De har forresten pynta gata mi (Junction Road) til jul, knall blå juletrelys i alle trærne... LEKKERT! Men det har faktisk vært dårlig med knivstikking og andre assaults her i det siste, så jeg begynner jo nesten å føle meg trygg. Haha!

Nå bærer det snart (om en uke imorra) hjem til jul, blir litt digg det også kjenner jeg.

Vel, DA var bloggen min oppdatert!
God natt! Skal opp tidlig imorra og lage en PR-strategi for lanseringen av organiske klær i supermarketkjeden Tesco. Og nei, organiske klær er ikke lagd av grønnsaker! Og ja, VG var sent ute med ku-promper saken!!! Fydda!

9 Comments:

Blogger Anja Beate said...

Detta var på tide ja! London er herrlig du.

7/12/06 23:25  
Anonymous Anonym said...

Vi forventer mer i tiden som kommer Ings!

7/12/06 23:26  
Anonymous Anonym said...

høle bøle, knisper ropselö, fitte deij kyss bale er mer tiden som knøleböller!

hüberkyss!

8/12/06 02:16  
Blogger ingvild said...

Your Norwegian is just getting better and better, Roy!! Good work!

8/12/06 02:37  
Anonymous Anonym said...

thank you :)

big kyss

11/12/06 11:51  
Blogger ingvild said...

Og forresten... Eivind tok feil. De selger visst ikke Norvegia i Kentish Town, de selger Jarlsberg. Da kan det være det samme! Vi liker ikke Jarlsberg...

11/12/06 12:21  
Anonymous Anonym said...

drit i at du e ings.. for det er eg.. du kan velge alle kallenavn du vil, men ikke det.. ikke glem at du kun e 33,3%...

16/2/07 19:57  
Blogger ingvild said...

haha.... er det frk. Grønnevik vi har her? litt snurt og fornærma? haha. Er nok ings her i London, folka her er amatører, de klarer ikke uttale Ingvild - det er for vanskelig:) Alt godt?????

16/2/07 21:34  
Anonymous Anonym said...

hvorfor ikke bruke ingla eller ingo, eller wings kanskje.. hadde passet mye bedre enn mitt kjære kallenavn.. syns eg kan få være 100% på noe eg og.. no har eg tatt til takke med 33, 3% altfor leeeeeengeeee.. så no setter eg ned foten altså.. he he he.. prøver mitt beste ihvertfall.. her e alt godt.. noen har fridd og noen har sagt ja, så livet ser no lovende ut ihverfall.. he he he..

frk. grønnevik?? hvem er det;)

8/3/07 00:24  

Legg inn en kommentar

<< Home