mandag, mai 01, 2006

Reunion på gang, folkens!!!!


ELEVSTEMNE
24.-25.06.06
5600 Norheimsund
Ein spesiell invitasjon til dei som gjekk i: 95/96,
85/86, 75/76, 65/66, 55/56, eller tidlegare
og russekullet våren 2001!!
Stemna tek til laurdag og avsluttar med middag
sundag.
Vi når ikkje ut til alle jubilantar, ta difor kontakt med
dine medelevar og meld dykk på!
Påmelding til: tlf.: 56 55 05 00 eller
e-post: framnes@framnes.vgs.no.
DU ER VELKOMEN!


SE DEN HELLIGE HALVØY LIGGER FORAN DERE!!!!!

Den vakre, vakre halvøy bare venter på oss, folkens! Så la oss kansellere andre avtaler, eventuelt unngå å lage noen for helga 24.-25.juni, og gi gass!!! Det er fem år siden vi var samla der sist, så kom an igjen! Jeg tror dette blir kjempestas!! HURRA!!!! Men det blir stas-est om ALLE blir med! Sånn halvveis opplegg er ukult, husk det! Særlig for den halve delen som valgte å utebli og som i ettertid må rive seg i håret og angre bittert på at de ikke stilte opp. Ha! Så likegreit å bare slenge seg på! Så kan vi møte våre kjære lærere igjen, kjøkkenpersonalet, vaktmesteren osv. - eller stikke ned på Verdens Ende og smugrøyke. Eller sette oss på benken på friarskjæret og tenke over livet!

Spre ryktet, meld dere på, og så ses vi snart på Framnes!! Glede!!!! (Og for dere kjære nysgjerrige som aldri har hørt om Framnes, så får dere en kjapp innføring her nå: Det er den videregående skolen jeg gikk på. Internatskole, ligger i Norheimsund i Hardanger, ca. 7 mil fra Bergen. Veldig vakkert sted, idyll på meget høyt nivå og grunnen til at jeg forlot Arendal i en alder av 16. Gode tre år, oh yes indeed!!)


9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ingvild, Ingvild! Er så bra at du tar ansvar! Jeg stiller opp! Men uten ditt brennende engasjement for saken tror jeg at jeg hadde gitt F!

Kristian

5/5/06 14:16  
Blogger ingvild said...

hurra!! hurra!! bra kristian!! hurra!!

7/5/06 22:23  
Anonymous Anonym said...

åhhh...nå ble jeg misunnelig! hvorfor kan ikke jeg og dra til Norheimsund på reunion?!?! jaja..får vel vente et par år! men ingvild..hvis du kjeder deg en dag er det bare å dra på haiketur til Alta..kan møte deg halvveis..jaaa...:)
men snakkes plutselig ingvild!
klem hege marie!

10/5/06 21:49  
Blogger TorsteinPettersen said...

Tror du jeg er invitert ?

11/5/06 18:08  
Blogger ingvild said...

For å si det sånn, torstein, så er tydeligvis ikke JEG invitert. Hehe. Snakket med Lars Erik i går, han hadde fått invitasjon i posten. DET har ikke jeg. Buu.. Så du er nok like invitert som meg. Syns nå hvertfall du skal ta turen, du er jo "en av oss" selv om du ikke akkurat var avgangselev ved framnes. Syns du skal komme! Med de verdiene de har på Framnes, hiver de deg hvertfall ikke på hue og rævva ut:) Hadde jo vært moro å møte gamle fjes, yeah?

16/5/06 01:01  
Blogger ingvild said...

ååå!! hege marie! hallo du!!! kos å høre fra deg!! vent to år, så får dere reunion dere og! skal se hva jeg kan få gjort angående haiketur til alta, hvor lang tid ca. vil det ta? (hehe). Om du møter meg på halvveien, så er det gull. Da må vi ta en burger eller noe på en veikro! Blir stas!

16/5/06 01:02  
Blogger ingvild said...

tonje! du er alltid velkommen. Isn't that right, Hege Marie?

20/5/06 17:55  
Anonymous Anonym said...

jaaaaa....det hadde vært så supert!! tonje, ingvild og hege marie på haiketur..det passer perfekt i sommer egentlig siden jeg skal være i finnmark hele sommern..:( yeah...!

20/5/06 21:43  
Anonymous Anonym said...

Heeyy! Så du har gått på Framnes ja! Kongested! Da kjenner du garantert Arne, eller Arne-miljø som han også blir kalt... Fetter'n min. Har røtter i Tørvikbygd. Bodd der sjøl i fire år. Fantastisk plass!

15/10/06 14:47  

Legg inn en kommentar

<< Home