lørdag, april 15, 2006

Takk til Knudsen!


Dette er Steinar W. Knudsen. Da jeg var på kafé med ham lørdag før palmesøndag fortalte han at han hadde en liten gave til meg. Hm.. javel? Og rett etter at vi hadde satt oss ned med hver vår kakao med krem i vindusrekka på café victor i Ændal sentrum, klare for å kikke på rare folk som gikk forbi, slengte han en pose i fanget mitt. "Øh... hva er dette", rakk jeg såvidt å tenke før jeg hadde åpnet opp og kikket nedi og så fem splitter nye tannbørster. JAMMEN HÆ OG HALLO? Og så husket jeg innlegget mitt tidligere her på bloggen der jeg så sårt etterlyste tannbørster på blå resept. Og tror dere ikke Steinar og pappan Knut Jørgen fant ut at de ville bidra litt mot økt redusering (?) av Ingvilds tannbørsteutgifter? Det må jeg si. Flott gjort, og jeg ble kjempeglad! Hurra for, og takk til, Steinar og Knut Jørgen Knudsen som var kule og overrasket med tannbørster av typen Morningkiss International. Superdupert! Skal jeg aldri glemme. En fin påskeglede! Tjohei! (de aktuelle tannbørstene kan skues på bildet de også)