onsdag, mars 01, 2006

Ser man det, ser man det!


GLEDE!!!!!!!!!
Oj!!! DER! ENDELIG! Jeg aner ikke hva som skjedde nå, det eneste jeg vet er at det ikke har skjedd tidligere. Det har tydeligvis foregått en revolusjon og et paradigmeskifte innen Ingvild Dahles pc- og laptoptradisjon. Oh yes! Anja! Jeg fikk det til! Og til dere som lurer på hva jeg maser om, så kan jeg ikke si annet enn at oh yes! Har hatt store vansker med å laste opp bilder til blogg-innlegg helt til nå. Men den tid er nu forbi. Glede-glede lys og flagg!! Jeg går med dette inn i enda en ny epoke i mitt liv. Den største forandringen kom da jeg, endelig og i en alder av 23, tok hull i ørene 27. desember 2005. Men dette overgår alt. Heretter vil det bli mer aktivitet på bloggen min. Morsommere å blogge når man får til å legge ved bilder, mener jeg.

FØDEKAMPANJE!!!
Over ser dere et bilde av Marte Sørdahl og hennes kjære sønn Markus. Markus ble født 10. november 2005 og er en knakande bra fyr. Vi liker Markus. Og Marte. Marte er flink mor, og jeg er utrolig stolt av henne. Hurra! Marte skal føde neste barn om fem år. Og da skal jeg henge meg på. Så nå vet dere det - Ingvild blir mamma i 2011 (jeg har vært usikker på om det var litt tidlig å fortelle dette, men jeg kunne ikke dy meg, i'm soooo excited!). Jeg synes vi skal drive kampanje og gjøre 2011 til et felles fødeår. Så kan alle barna bli venner og så kan vi trille vogn sammen. Hurra!


13 Comments:

Blogger Anja Beate said...

Hurra! 2011 passer bra! Da er jeg 28, og det er min scary age. så da er det jo påtide å produsere litt! Så dette passer veldig bra i planen min, etter som 28 er året alt skjer!

2/3/06 00:13  
Blogger ingvild said...

Flott! Da er vi tre! Spre det gode ord, Anja! Hurra!

2/3/06 00:17  
Blogger Anja Beate said...

Jeg skal spre, jeg skal spre! Men som du kanskje allerede vet så er de fleste av mine venninner mest sannsynlig verpeklare lenge før 2011! Hehe.. men vi får se! Jeg får heller flytte til Bergen, eller Arendal og henge med deg og Marte!

2/3/06 00:27  
Blogger ingvild said...

Jeg føler vi ikke kan nekte våre venner å presse ut kids før 2011, så kan vi ikke si det slik at de kan føde så mye de vil, men at de heller kan droppe termin i 2010 og ta det i 2011 istedet? Jeg mener, det går da an å planlegge litt...For felleskapets skyld?

2/3/06 00:40  
Blogger ETF said...

HEY DØ!! Tro ikke at jeg gidder å ta vare på alle bastardene du har satt til verden hvis vi skal gifte oss 2014. Nei, kun ekte vare i det Fløystadske/Dahleske hjem altså. Når det er sagt innser jeg jo at en nødløsning er en nødløsning, så lykke til!

2/3/06 15:59  
Blogger Anja Beate said...

Hehe.. Jeg tror vi må oppfordre til planlegging da.. Eivind: Du kan jo planlegge litt selv, så slipper du kanskje evt nødløsningen.. Selv om det er en flott nødløsning;)

2/3/06 19:14  
Blogger ingvild said...

Lovebirds! Vær greie med hverandre nå da!!!

2/3/06 21:21  
Blogger ingvild said...

Lovebirds! Vær greie med hverandre nå da!!!

2/3/06 21:21  
Blogger Anja Beate said...

lovebirds?

3/3/06 00:04  
Anonymous Anonym said...

Skal vi ha barn? Vel, tanken paa skrik og rot og limited freedom gjoer at jeg gjerne slenger meg paa 2011-boelgen. Det er jo heldigvis en stund til, mener jeg! Men siden barneboelgen tydeligvis skjer i Arendal og Bergen og ikke i Fredrikstad, saa blir jeg litt usikker da.... Men mor? Jeg gjoer lekser! Jeg gjoer hvertfall et tappert forsoek! Men jeg er lei! Jeg er lei av reactionpapers hver eneste uke! Jeg har lyst aa stappe de godt opp i raeva til min elskede professor! Se da..... jeg er nok ikke moden nok til aa faa barn nei. Men.... Blir det Praha? Blir det California? Blir det maane og sol, skyer og vind? Jeg har forsovet meg til trening... Fred! Goey at du har blogg! Det er stas!

3/3/06 22:04  
Blogger ingvild said...

Blomst! Det er lenge til 2011, så boplanlegging og diverse annen planlegging kan vi ta senere. Det blir nok ikke Califormia. Men det BLIR Praha. Det MÅ det!! Og blomster og barn. LOVE YOU!Fred. Mor. PS: Det er lov å forsove seg til trening.

6/3/06 13:58  
Anonymous Anonym said...

Er du i det hele tatt klar over hva du snakker om? Du klarer nok overgangen til å spise for 2, det tror jeg du klarer glatt! Men er du klar over hvor lite søvn du kommer til å få? Lykke til med å finne en mann som er villig til å ta seg av barnet hver natt..

Og Fløystad, tenk på alle de du har som du ikke vet om da! Stjerne på hisøy il. Klart det er mange jenter som har lurt deg! ;-)

6/3/06 16:17  
Blogger ingvild said...

Jeg skal ikke føde annet enn vidunderbarn som sover når jeg sier de skal sove, jeg. Så det er absolutt INGEN grunn til bekymring, Steinar. Søvn får jeg.

6/3/06 18:17  

Legg inn en kommentar

<< Home