torsdag, april 06, 2006

Tonje Tonje Tonje


Dette er Tonje. Tonje heter egentlig Tonje Agnethe. Men hun bruker bare Tonje ettersom hun hater Agnethe-delen av navnet. Derfor ser jeg det som min plikt å bruke Agnethe så ofte jeg kan. Men tror Tonje (Agnethe) er glad i meg for det. Tonje er kul! Helt rå dame, som har like lite ro i rævva som meg. Akkurat nå har hun for eksempel forvillet seg til San Francisco, på utveksling på Berkeley av alle steder! Wow!! Selv om hun både har kjæreste og er forlova. Den utkårede heter Bjørn og er bra mann. Vi liker Bjørn. Tonje gifter seg 2.september og jeg har fått æren av å være forlover. Tjohei! Dette gleder vi oss til. Og gruer oss. Hvertfall jeg, ettersom har fått æren av å være forlover. Tonje: Jeg vet at jeg ikke fikk mulighet til å være med å plukke ut kjole, men vær så snill! Vær så snill: IKKE velg en kjole med for langt slør! Jeg merker at jeg er dårlig på lange slør. Selv uten å ha prøvd.

Vil bare si til deg kjære Tonje at du er den beste! Og at jeg er veldig glad i deg, og at jeg gleder meg til å se deg igjen! Hurra for sommertur til Praha! (Denne gangen skal vi IKKE ende opp i Stockholm, selv om det var en fin opplevelse det også.) Gratulerer med dagen på etterskudd og lykke lykke til videre i San Fran! Heier på deg og savner deg. Skal snart ringe!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dette var stas! Komme paa print paa Ingvilds blogg! Sorry altsaa, men kjolen HAR laaaaaangt slep! Men det vet jeg at du klarer helt fint, for du er best i verden! Saerlig paa slep, selv uten aa ha proevd! You make my day, even when you're having breakfast in Arendal! Ingvild Ingvild Ingvild! Innmari glad i deg! Naa skal man pusse tenner og tisse. God natt, god natt! Praha blir bra!

8/4/06 11:58  
Blogger TorsteinPettersen said...

Artig og se at det er liv i dere to. :) Deg og Tonje. Fin fin side du hadde fått deg. Stå på videre. Du gjør en kjempe jobb. :) Torstein.

9/4/06 13:56  
Blogger Anneken Brand said...

Hei!

Jeg sitter på jobb og kjeder meg og gikk inn på Anja sin side, og videre til din. Da jeg leste om Tonje ble jeg litt nyskjerrig. Ligner veldig på Tonje som jeg jobbet med på Halden Sykehjem.. Er det det?

Ellers vil jeg si at siden din er veldig fin :-)

12/4/06 09:44  
Blogger ingvild said...

Anneken: Ja, det er nok Tonje som du har jobbet med på Halden sykehjem. For jeg er ganske sikker på at ho har jobba der. Ho har hvertfall jobba på et sykehjem i Halden, og såå mange forskjellig finnes vel ikke? God påske!

15/4/06 16:02  
Blogger ingvild said...

Kivle: Hei du! Koselig med hilsen fra en såpass sjelden kar. Prøvde å gå inn på siden din via linken på Kristians hjemmeside, men det funket dårlig. Du må oppdatere eller noe! Ja! Ha en god påske, og håper alt står bra til!

15/4/06 16:07  
Anonymous Anonym said...

Hei Ingvild! Kjedet meg mens jeg leste til ex og søkte på Tonje på nettet og havnet her! Bra side, ganske morsom egentlig! Har hørt altfor masse bra om deg at jeg nesten er litt misunnelig.... Men er veldig enig at Tonje er rå! hun er helt knall faktisk!! Og jeg kommer til å savne henne noe helt sykt når hun stikker hjem igjen! Men er veldig veldig veldig glad i henne for hun er så super så skulle bare si det...og at jeg gleder meg til å møte deg 2. september!!! Oi, dette var en lang comment, er ferdig nå...Tonje, vi digger deg!!!! :)

8/5/06 10:27  
Anonymous Anonym said...

Hei, Anneken! Saa moro! Joda, det er meg! Har du det fint? Er du fortsatt i Halden? Ferdig med aa studere tysk? Saa sproett at du fant meg gjennom Ingvilds blogg! Stilig - rett og slett! Men naa maa jeg legge meg! Kanskje vi sees igjen en vakker dag! Ha det supert hvorenn du er! Stort smil fra meg!

11/5/06 11:42  
Blogger ingvild said...

hei jules i california!! blir stilig å møte deg i bryllup ja! hurra for tonje!!! lykke til med eksamener og piss!

16/5/06 01:08  

Legg inn en kommentar

<< Home