søndag, februar 19, 2006

Hyllest til Anja!

Anja Beate Thoreløkken - London. Hva kan man si om denne dama i tillegg til at etternavnet hennes høres ut som en speiderknute? MYE! Ikke bare disser hun meg for min elsk for majones, hun oppbevarer studentkortet sitt i fryser'n, og hun går på sushi-bar uten å like fisk. Hun er (som regel) full av energi, og alltid (!) UTROLIG supportive og behjelpelig med hva det enn måtte være. Vil egentlig bare si fy til deg, Anja, ettersom du har mye av skylden for at jeg savner London. Er likevel utrolig glad for at jeg ble jeg kjent med deg. Du er best! Heier på deg!

9 Comments:

Blogger Anja Beate said...

Takk for hyggelige ord snuppa:) Speiderknuten er forresten dokumentert på bloggen min. Til ære for deg! Det er ikke bare mannen i resepsjonen som savner deg! E å! Savner deg masse!!! (smask)

19/2/06 19:35  
Blogger Unknown said...

Jeg kan ikke skryte på å savne deg, Ingvild, men jeg savner Anja! Ho er som du sier en fantastisk jente, og en god venn!

20/2/06 19:02  
Blogger Anja Beate said...

Så hyggelig Morten!! Savner dere der hjemme i Norge også! Men får jeg treffe deg når du kommer til London eller???

25/2/06 15:34  
Blogger Unknown said...

Veldig artig at vi faktisk chatter en privat samtale inne på bloggen til en av dine venninner som jeg aldri har møtt.
Klart vi skal treffes i London neste helg. Hvordan får jeg tak i deg?

25/2/06 18:46  
Anonymous Anonym said...

Jeg savner deg, Ingvild. Og det har jeg gjort siden du tok den skjebnesvangre avgjørelsen og flyttet til Bergen. Har ikke du bursdag rundt nå forresten? Håper du har det veldig bra! Snakkes en gang.

Gudmund

28/2/06 01:17  
Blogger ingvild said...

oj! her var det jo plutselig masse kommentarer. gøy gøy. men.. leif-atle? som i leffa? eller... eh.. Men jo! Jeg er søstra til Anders, Åste og Halvor. Jeg får ikke dette blogg-stæsjet til, jeg.. så ikke forvent dere noe.

1/3/06 23:03  
Blogger ingvild said...

og! Gudmund Myhren? Er det deg? Hallo hallo? Hvordan fant du denne siden? Kjenner du Anja?

1/3/06 23:04  
Blogger Anja Beate said...

Hei igjen Morten. Siden vi driver med slik privat chatting på bloggen til Ingvild. (du går forresten glipp av noe siden du ikke har møtt henne!) Men ja. du kan få tak i meg på mobil vettu. Du har det engelske nummeret mitt tror jeg!? Love you Ingvild! Klem

2/3/06 00:26  
Anonymous Anonym said...

Selvsagt er det Gudmund Myhren! Du må sjekke siden min: www.gudmund.net. Jeg fant deg via via via noen, som vanlig. :) Natta!

3/3/06 00:07  

Legg inn en kommentar

<< Home